شمالی وزیرستان:نامعلوم افرادکی فائرنگ سے4خواتین قتل

1 week ago


خواتین کاتعلق این جی اوسے تھا،پولیس:این جی اوکی تردید

شمالی وزیرستان کے علاقے میرعلی میں نامعلوم افراد نے گاڑی پر فائرنگ کرکے 4 خواتین کوقتل کردیا۔

فائرنگ ایپی گائوں کے قریب این جی اوکی گاڑی پرکی گئی جس کے نتیجے میں 4 خواتین جاں بحق ہوئیں جکہ گاڑی کا ڈرائیور شدید زخمی ہوگیا۔

حملے کی اطلاع ملتے ہی ایف سی، سکیورٹی فورسز نے علاقے کی ناکہ بندی کرکے حملہ آوروں کی تلاش شروع کردی۔

پولیس کے مطابق فائرنگ سے جاں بحق ہونے والی چاروں خواتین سماجی کارکن تھیں، لاشوں اور زخمی ڈرائیور کو تحصیل ہیڈکوارٹر ز ہسپتال میرعلی منتقل کردیا گیا ۔

چاروں خواتین مقامی تربیتی مرکز سے تعلق رکھتی ہیں جو مرکز کی جانب جا رہی تھی کہ انہیں راستے میں روک کر ٹارگٹ کیا گیا۔

عینی شاہدین کے مطابق حملہ آور خواتین کو قتل کرنے کے بعد ان کے شناختی کارڈز اور دیگر دستاویزات ساتھ لے گئے۔ پولیس کی جانب سے جاں بحق خواتین کا تعلق صباون این جی او سے بتایا گیا ہے تاہم این جی او نے خبر کی تردید کی ہے۔جاں بحق خواتین اور زخمی ڈرائیور کا تعلق خیبر پختونخوا کے علاقے بنوں سے ہے۔

ادھرشمالی وزیرستان کی تحصیل شیواہ کے گائوں ٹنڈی میں گزشتہ شب نامعلوم افرادنے ناکہ بندی کرکےایک گاڑی پر فائرنگ کی جس کے نتیجے میں ایک شخص جاں بحق ہوگیا۔

جاں بحق شخص کا نام ولی گل ولد یوسف بتایا جارہا ہے۔ فائرنگ کے بعد 8 افراد تاحال لاپتہ ہیں جن کے بارے میں خدشہ ہے کہ نامعلوم حملہ آورانہیں ساتھ لے گئے ہیں۔

لاپتہ افراد میں لوکل گورنمنٹ کا ایک آفیسر اور ایک وکیل بھی شامل ہیں۔ باقی مغویوں میں مقامی اور غیر مقامی افراد شامل ہیں۔ پولیس کے مطابق مغویوں کی بازیابی کیلئے پولیس اور سکیورٹی فورسز کا سرچ آپریشن جاری ہے۔

شیئر کریں